25 Mac 08, Kota Bahru (TAKTERNAMA). Seorang pekerja di Pasaraya Besar yang selalu membuat promosi hebat setiap hari telah menggunakan tatik kotor apabila berurusan dengan pelanggan. Taktiknya untuk membersihkan wang yang rosak telah berjaya keatas seorang pelanggan yang hanya disedarinya apabila telah sampai kerumah. Walaubagamanapun pelanggan tersebut tidak berhasrat untuk membuat laporan kepada mana-mana pihak berwajib termasuklah tribunal perdadangan, tribunal pengguna, PDRM, KDNDHP, Bank Negara dan lain-lain.
(Gambar menunjukkan notes RM 5.00 yang diperolehi daripada pasaraya terbabit)
2 comments:
customer pon kena laa check pitih tu molek ke dok sebelum sumbat dlm poket...gaduh nok g mano...saloh customer jugok nih!!customer always not right!..heheh
peja
gaduh nok gi beli kedai lain la pulok tuh... tgh sale beb!.. hahahhahahah..
kayzen
Post a Comment